UA
RU

Аналіз ринку

Аналіз ринку збуту: у яких випадках потрібен та основні етапи дослідження

Аналіз ринків збуту – послуга, що дозволяє знизити ризики, пов'язані з прийняттям неправильних управлінських рішень. Маркетингове дослідження не можна назвати формальним інструментом. З потребою в аналізі ринку стикаються як новачки, так і «акули» в бізнес-середовищі, наприклад ті, хто зіткнувся з неординарною ситуацією.

Маркетингове дослідження дозволяє оцінити стан справ, щоб залишатися в курсі будь-яких змін і ринкових тенденцій. Кінцева мета аналізу ринку збуту продукції – формування подальшої стратегії розвитку. Основна функція «СТС-Груп» – прибрати невизначеність ринкової ситуації та сформулювати цінні висновки для процвітання вашого бізнесу.

Навіщо замовляти аналіз ринку збуту

Які завдання виконує дослідження:

  1. Прийняття правильних рішень. Якщо компанія розширює ринок збуту, запускає нові продукти або послуги, інвестує в рекламу, у власника бізнесу повинна бути адекватна картина ситуації.

  2. Визначення ефективності компанії. Важливим завданням при вивченні ринку є аналіз популярності бренду. Необхідно з'ясувати, наскільки лояльні клієнти до компанії та чи задоволені вони її діяльністю.

  3. Усунення недоліків. Якщо обсяги продажів впали або частка компанії на ринку знизилася, дослідження є єдиним правильним виходом. Аналіз ринку дистрибуції дозволить розробити антикризову стратегію.

При проведенні дослідження необхідно загострити увагу на низці питань, серед яких вивчення загальних тенденцій у певній галузі, оцінювання динаміки, регіональних особливостей тощо. Отримати точний результат можна тільки завдяки комбінації декількох дослідницьких методик.

Етапи маркетингового дослідження

Основні етапи аналізу ринкової ситуації:

  1. Визначення проблем і цілей. Для формулювання проблеми дослідження потрібно зрозуміти, які в компанії слабкі сторони та можливості. Можливо, споживачі не приймають новий продукт, знизився попит, збільшилася кількість скарг. Також необхідно визначити потенційну вигоду для компанії від розвитку нових каналів продажів.

  2. Створення плану. Для аналізу можуть використовуватися як офіційні, так і неофіційні джерела. До перших належать ЗМІ, економічна література, бухгалтерські звіти (зокрема, конкурентів), дані, отримані зі спеціалізованих видань. Неофіційними джерелами є клієнти та працівники фірм-конкурентів, постачальники тощо. Основними способами збору первинних даних є спостереження, проведення експериментів й опитувань.

  3. Збір інформації. Один із ключових етапів аналізу. Збір проводиться вручну або з використанням спеціального софту. Необхідно зібрати дані про закупівлі, виробництво, кадри, продажі, маркетинг (канали просування, бюджети та ефективність). Також важлива інформація про виторг підприємства й комерційні витрати.

  4. Статистичний аналіз. Уся отримана інформація обробляється та перевіряється на вірогідність.

Клієнт отримує результат аналізу ринку у вигляді висновків і рекомендацій. Термін виконання дослідження залежить від вибраних методів і розраховується індивідуально. Усе, що потрібно від замовника, – поставити цілі та завдання, тобто питання, на які потрібно отримати відповіді. Аналізом займатимуться фахівці з багаторічним досвідом у галузі проведення маркетингових та соціологічних досліджень. «СТС-Груп» має партнерську базу по всій країні, що дозволяє нам реалізовувати наймасштабніші проєкти.

Наші переваги
Перевага1
70 компаній-партнерів. Ми співпрацюємо з відомими українськими та іноземними виробниками продуктів харчування
Перевага2
70000 кв.м. Повністю автоматизовані сучасні складські комплекси
Перевага3
16 офісів в різних куточках України - наші офіси розміщенні у Києві, Житомирі, Луцьку, Суми та інших містах
Перевага4
75000 + торгових точок. Активна клієнтська база на території, що покривається
Перевага5
10 областей. Ми постійно розвиваємо свою мережу і розширюємо територію покриття, щоб доставляти товари всім клієнтам, які зацікавлені у вигідній співпраці
Перевага6
646 автомобілів. Для швидкого доставлення продукції - наші клієнти вчасно отримують свої замовлення
ВІДГУКИ НАШИХ ПАРТНЕРІВ
Компанія Lindt
Компанія Lindt
Співпраця компанії «С.К.С.» і бренду Lindt розпочалася в 2016 році. За роки співробітництва «С.К.С.» зарекомендував себе як надійний та ефективний партнер! На момент початку співпраці бренд мав вкрай низькі показники дистрибуції, та непросту історію взаємин з рітейлорами. Перед «С.К.С.» стояло непросте завдання переломити ситуацію, що склалася: істотно поліпшити показники дистрибуції і відповідно обсяги продажів. Незважаючи на те, що преміальний шоколад – не найлегший продукт з точки зору дистрибуції, «С.К.С.» успішно справляється з поставленим завданням. Тепер це група компаній, яка об’єдналася в «СТС-Груп» Активне проведення промо в мережах, професійна робота відділу продажів, власна команда мерчандайзерів, - все це дозволило збільшити частку ринку в 4,5 рази за 4 роки. Сьогодні бренд Lindt поставив перед собою нові амбітні цілі. Він активно розширює покриття і збільшує обсяг продажів. Команда бренду бажає «СТС-груп» успішної роботи та сподівається на подальшу взаємовигідну співпрацю
Віталій Мельниченко
Віталій Мельниченко
Представник постачальника "Житомирські ласощі"
Компанія «Жітомірьскі ласощі» висловлює подяку групі компаній «UTS» за якісно надані послуги. Протягом всього періоду спільної роботи, компанія зарекомендувала себе як відповідальний партнер, що вміє гнучко змінювати внутрішні процеси і оперативно реагувати на зміни ситуацій, що виникають. Нам особливо хочеться подякувати торговельну команду за уважність і відмінний професіоналізм у своїй сфері діяльності. Із задоволенням рекомендуємо групу компаній «UTS», ¬всю команду як прекрасно підготовлених професіоналів, уважних до деталей і націлених на відмінний результат.
FAQ (ПИТАННЯ ТА ВІДВОВІДІ)
ЯКІ ПОСЛУГИ ВИ ПРОПОНУЄТЕ?
UTS-Logistics пропонує комплексні послуги: дистриб'юторські, складські, логістичні. На сайті нашої компанії можна ознайомитися зі списком партнерів, продукцію яких ми надаємо. Це відомі українські та зарубіжні виробники. На їх товари ми пропонуємо конкурентоспроможну вартість. В Україні торгові мережі не можуть дозволити собі утримувати власний автопарк. Тому ми, займаючись дистрибуцією товарів, пропонуємо також транспортування продукції до вашого магазину.
ЯК ВИ ЗДІЙСНЮЄТЕ ДИСТРИБУЦІЮ ТОВАРІВ ПО УКРАЇНІ?
Сьогодні наша дистриб'юторська мережа включає 10 областей України. Схему покриття можна подивитися на карті за посиланням https://uts-logistics.com.ua/. Ми постійно розвиваємо свою мережу, щоб доставляти товари в різні міста України. Для кожного з клієнтів формуємо індивідуальну схему дистрибуції продуктів харчування, орієнтуючись на конкретні цілі. Наші співробітники оперативно реагують на замовлення, швидко вирішують поставлені завдання.
ЯКІ ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ ЛОГІСТИКИ ВІД ВАШОЇ КОМПАНІЇ?
Компанія UTS-Logistics мінімізує витрати та оптимізує процеси перевезення вантажу, ми знижуємо вартість транспортування і, відповідно, ціну продукції, що поставляється. Це дозволяє в подальшому отримати вам великий прибуток від продажів. Ми мінімізуємо витрати на доставку, але при цьому ніколи не економимо на безпеці руху та законності перевезення вантажу. У нашому автопарку нараховується понад 600 сучасних автомобілів - все для своєчасної доставки замовлень. В Україні ми представлені в 10 областях і постійно розвиваємо нашу мережу, щоб задовольнити потреби різних клієнтів, зацікавлених у співпраці з нами.
ЯКІ ВАШІ ПЕРЕВАГИ ПЕРЕД КОНКУРЕНТАМИ?
Переваги співпраці з нами:
  • доставляємо вантаж в максимально короткі терміни - завдяки необхідним теоретичним знанням та практичним навичкам наших співробітників, які дозволяють побудувати ефективні логістичні ланцюги;
  • гарантуємо збереження якості і властивостей товарів при транспортуванні;
  • дотримуємося правил зберігання різних продуктів харчування, напоїв і побутової хімії;
  • застосовуємо індивідуальний підхід до клієнта, щоб повністю задовольнити їхні потреби;
  • надаємо консультацію з питань організації грамотної транспортування вантажу.
Наша компанія використовує автоматизовані системи для контролю залишків, проведення обліку, замовлення товарів. Ми регулярно відвідуємо наших клієнтів.
залишити заявку
Запит успішно відправлений.
Заповніть всі поля для введення.