UA
RU

Адресне зберігання

Великий склад з тисячами різноманітних товарів обов'язково вимагає автоматизації та обліку. Суворе структурування дозволяє оперативно отримувати вантаж по запиту і виключає плутанину. Адресне зберігання на складі – це метод, коли організація розміщення здійснюється за допомогою програмного забезпечення і маркування. Кожному місцю привласнюється окремий номер. Така послуга дозволяє підвищити ефективність бізнесу. Знижуються витрати на логістику, збільшується швидкість обробки замовлень. 

У чому суть послуги?

Організація адресного зберігання передбачає поділ території на окремі ділянки, кожна з яких називається осередком і отримує індивідуальний номер. Щоб виключити будь-які помилки, суворо окреслюються межі такого місця. Осередки кодуються, і дані вносяться в спеціалізовану програму. Продукція, що надходить, розподіляється за відповідними адресами, де її легко знайти в будь-який час. 

Кому зручна послуга?

Партнер, який надає логістичні послуги, повинен вміти швидко комплектувати продукцію, суворо дотримуватися термінів відвантаження і навантаження. Замовити адресне зберігання на складі від надійної компанії – означає отримати конкурентну перевагу на ринку. Найбільшу продуктивність такий спосіб демонструє для бізнесу з широким асортиментом товарів, наприклад, для таких напрямків, як:

  • фармацевтика;

  • косметика;

  • продукти харчування;

  • техніка;

  • спортивний інвентар;

  • одяг та взуття;

  • дитячі товари;

  • інструменти;

  • автотовари і т. д.

Складське приміщення – це не тільки місце, де зберігається продукція. Точність і ефективність його роботи багато в чому визначає успішність бізнесу. Складськими приміщеннями часто користуються ритейлери, наприклад, великі інтернет-магазини. Лояльність їх клієнтів залежить від того, наскільки швидко буде вислана посилка, чи відповідає вона замовленню, його обсягу, який має зовнішній вигляд. Послузі надають перевагу і виробники товарів, у яких немає власного складу. Це дозволяє не тільки накопичувати, а й оперативно розподіляти вантажі з урахуванням поставлених завдань. 

Склад адресного зберігання дає можливість не залежати від конкретних працівників, яким відомо, де і що лежить. При звільненні або наборі нових співробітників логістичний процес не зупиняється – всі дані є в комп'ютері. Завдяки цьому торгові і виробничі компанії, що використовують такі послуги, отримують точність при розміщенні та русі продукції. Крім того, забезпечується оперативний товарний облік. 

Переваги послуги

Оптимізація роботи і підвищення швидкості збільшують ефективність. Зберігання товару на складі в Україні дозволяє:

  • мінімізувати людський фактор і виключити помилки;

  • прискорити час збору замовлень, а також розвантаження і розподілу товарів всередині складського приміщення;

  • отримувати дані про залишки, оборотності і т. д.

Компанія,що забезпечує зберігання товару на складі, повинна використовувати найбільш досконале ПО і наймати висококваліфікований персонал. Union of Transport Systems має великий досвід на ринку логістичних та дистриб'юторських послуг, пропонує клієнтам готові рішення. 

Зберігання товарів на складі в Україні від UTS

Для успішного ведення бізнесу важливо забезпечити гармонійну роботу бухгалтерії, відділу продажів, логістики та складу. Порушення функціональності в одному з ланок здатне знизити ефективність або зовсім паралізувати діяльність компанії. Замовивши послугу в Києві,а також в інших містах України, де присутня UTS, ви можете розраховувати на компетентність і відповідальність наших фахівців. Для забезпечення безперебійної роботи використовується тільки актуальне ПО від провідних розробників. 

Вартість послуги буде залежати від різних чинників, наприклад:

  • типу продукції;

  • обсягу;

  • габаритів.

Більш детальну інформацію нададуть менеджери UTS. Замовити склад з адресним зберіганням можна, звернувшись за телефоном або заповнивши спеціальну форму на сайті. 

Наші переваги
Перевага1
70 компаній-партнерів ми співпрацюємо з відомими українськими та іноземними виробниками продуктів харчування
Перевага2
70000 кв.м. повністю автоматизовані сучасні складські комплекси
Перевага3
16 офісів в різних куточках України - наші офіси розміщенні у Києві, Житомирі, Луцьку, Суми та інших містах
Перевага4
75000 + торгових точок активна клієнтська база на території, що покривається
Перевага5
10 областей ми постійно розвиваємо свою мережу і розширюємо територію покриття, щоб доставляти товари всім клієнтам, які зацікавлені у вигідній співпраці
Перевага6
646 автомобілів для швидкого доставлення продукції - наші клієнти вчасно отримують свої замовлення
ВІДГУКИ НАШИХ ПАРТНЕРІВ
Компанія Lindt
Компанія Lindt
Співпраця компанії «С.К.С.» і бренду Lindt розпочалася в 2016 році. За роки співробітництва «С.К.С.» зарекомендував себе як надійний та ефективний партнер! На момент початку співпраці бренд мав вкрай низькі показники дистрибуції, та непросту історію взаємин з рітейлорами. Перед «С.К.С.» стояло непросте завдання переломити ситуацію, що склалася: істотно поліпшити показники дистрибуції і відповідно обсяги продажів. Незважаючи на те, що преміальний шоколад – не найлегший продукт з точки зору дистрибуції, «С.К.С.» успішно справляється з поставленим завданням. Тепер це група компаній, яка об’єдналася в «СТС-Груп» Активне проведення промо в мережах, професійна робота відділу продажів, власна команда мерчандайзерів, - все це дозволило збільшити частку ринку в 4,5 рази за 4 роки. Сьогодні бренд Lindt поставив перед собою нові амбітні цілі. Він активно розширює покриття і збільшує обсяг продажів. Команда бренду бажає «СТС-груп» успішної роботи та сподівається на подальшу взаємовигідну співпрацю
Віталій Мельниченко
Віталій Мельниченко
Представник постачальника "Житомирські ласощі"
Компанія «Жітомірьскі ласощі» висловлює подяку групі компаній «UTS» за якісно надані послуги. Протягом всього періоду спільної роботи, компанія зарекомендувала себе як відповідальний партнер, що вміє гнучко змінювати внутрішні процеси і оперативно реагувати на зміни ситуацій, що виникають. Нам особливо хочеться подякувати торговельну команду за уважність і відмінний професіоналізм у своїй сфері діяльності. Із задоволенням рекомендуємо групу компаній «UTS», ¬всю команду як прекрасно підготовлених професіоналів, уважних до деталей і націлених на відмінний результат.
FAQ (ПИТАННЯ ТА ВІДВОВІДІ)
ЯКІ ПОСЛУГИ ВИ ПРОПОНУЄТЕ?
UTS-Logistics пропонує комплексні послуги: дистриб'юторські, складські, логістичні. На сайті нашої компанії можна ознайомитися зі списком партнерів, продукцію яких ми надаємо. Це відомі українські та зарубіжні виробники. На їх товари ми пропонуємо конкурентоспроможну вартість. В Україні торгові мережі не можуть дозволити собі утримувати власний автопарк. Тому ми, займаючись дистрибуцією товарів, пропонуємо також транспортування продукції до вашого магазину.
ЯК ВИ ЗДІЙСНЮЄТЕ ДИСТРИБУЦІЮ ТОВАРІВ ПО УКРАЇНІ?
Сьогодні наша дистриб'юторська мережа включає 10 областей України. Схему покриття можна подивитися на карті за посиланням https://uts-logistics.com.ua/. Ми постійно розвиваємо свою мережу, щоб доставляти товари в різні міста України. Для кожного з клієнтів формуємо індивідуальну схему дистрибуції продуктів харчування, орієнтуючись на конкретні цілі. Наші співробітники оперативно реагують на замовлення, швидко вирішують поставлені завдання.
ЯКІ ПЕРЕВАГИ ПОСЛУГИ ЛОГІСТИКИ ВІД ВАШОЇ КОМПАНІЇ?
Компанія UTS-Logistics мінімізує витрати та оптимізує процеси перевезення вантажу, ми знижуємо вартість транспортування і, відповідно, ціну продукції, що поставляється. Це дозволяє в подальшому отримати вам великий прибуток від продажів. Ми мінімізуємо витрати на доставку, але при цьому ніколи не економимо на безпеці руху та законності перевезення вантажу. У нашому автопарку нараховується понад 600 сучасних автомобілів - все для своєчасної доставки замовлень. В Україні ми представлені в 10 областях і постійно розвиваємо нашу мережу, щоб задовольнити потреби різних клієнтів, зацікавлених у співпраці з нами.
ЯКІ ВАШІ ПЕРЕВАГИ ПЕРЕД КОНКУРЕНТАМИ?
Переваги співпраці з нами:
  • доставляємо вантаж в максимально короткі терміни - завдяки необхідним теоретичним знанням та практичним навичкам наших співробітників, які дозволяють побудувати ефективні логістичні ланцюги;
  • гарантуємо збереження якості і властивостей товарів при транспортуванні;
  • дотримуємося правил зберігання різних продуктів харчування, напоїв і побутової хімії;
  • застосовуємо індивідуальний підхід до клієнта, щоб повністю задовольнити їхні потреби;
  • надаємо консультацію з питань організації грамотної транспортування вантажу.
Наша компанія використовує автоматизовані системи для контролю залишків, проведення обліку, замовлення товарів. Ми регулярно відвідуємо наших клієнтів.
залишити заявку
Запит успішно відправлений.
Заповніть всі поля для введення.